חליפת חתן בהתאמה אישית – כך מומלץ לבחור אותה

מתלבטים לגבי עיצוב חליפת חתן לקראת יום חתונתכם? אתם לא לבד. גברים מאורסים רבים עוסקים בסוגיה זו ללא כל הבדל ביניהם. גם גברים בעלי ניסיון בימתי והופעתי עשיר מתחבטים ומתלבטים בסוגיית בחירת עיצוב חליפת החתן שלהם.

חליפה זו היא בעלת עוצמה עיצובית שקשה לתאר במילים. רק מי שחווה את הנושא בעצמו יודע זאת. חליפת חתן מבוססת על חולצה מכופתרת אלגנטית, ולצידה ז'קט יוקרה ארוך או ווסט ללא שרוולים, עניבה, פפיון, מטפחת לדש הבגד וכמובן נעלי יוקרה דקורטיביות. כל אלה הופכים את סט הביגוד לחליפה מושלמת, וכנראה היפה ביותר שתהיה לכם בארון. מעוניינים לדעת כיצד לבחור אותה? בואו ללמוד כיצד עושים זאת באופן מקצועי וחכם.

התאמה לעיתוי האירוע

לכל חתונה אווירה משלה, והיחידה הבסיסית ביותר היא העיתוי: מתי החתונה מתרחשת? כמובן שיהיה הבדל בין בחירת חליפת חתן עבור חתונת יום לבין בחירתה לקראת חתונת לילה ויהיה הבדל בהחלטות שתקבלו בין חתונת קיץ לחתונת חורף.

בעוד שבחותנת שישי בצהריים או בחתונת קיץ באופן כללי, ההרגשה היא של עומס חום, רצון בבגדים אווריריים ונושמים, וכמיהה לבגדים כמה שיותר דקים, בחורף הצורך הוא הפוך – בגדים מחממים ונעימים המבוססים על מרקם עבה. בשל כך, ההמלצה שלנו לקיץ היא לבחור חליפת חתן בעלת שני חלקים, הכוללת מכנס וחולצה. למהדרין ביניכם, מומלץ להוסיף ווסט דק ללא שרוולים. בחורף, ההמלצה היא לבחור חליפת חתן בעלת 3 חלקים, חולצה מכופתרת, ווסט ומכנס.

התאמה למקום האירוע

בישראל ישנם 4 סוגי מקומות לחגיגת חתונות: גן אירועים ירוק, גן אירועים בחוף הים, אולם אירועים במתחם אירועים או אולם אירועים בבניין משרדים. לכל אחד מארבעת המקומות הללו אווירה שונה, קונוטציות שונות ומהן תצטרכו להסיק איזו חליפת חתן לתכנן. בים, למשל, בדרך כלל ניתן לחגוג רק בקיץ ולכן הקונוטציה תהיה קיצית, צבעים בהירים (פשוט כי לא נעים להסתובב עם שחור בחום של הקיץ) ושימוש בביגוד דק. לעומת זאת, באולם אירועים סגור התחושה היא של בגדים עבים, ז'קט עם כריות, חולצה מכופתרת מחויטת במקום במרקם דק, ועוד.

תוספות שישתלבו בכל מקום ובכל חתונה

  • מטפחת מעוצבת לדש הבגד.
  • עניבה או פפיון.
  • חגורה עם פרזול קדמי מעוצב המתאים לחולצה ולמכנס.
  • הקפדה על צבע הגרביים: נושא זה נראה שולי אבל הוא חשוב מאד במיוחד בריקודים כשתזוזו לכל עבר.

תוספות אלה אמנם נשמעות קטנות ופשוטות למימון וליישום אבל הן מאד משמעותיות ומחדדות באופן מעשי כל חליפת חתן שתעצבו. לכן, הן מאד מומלצות ליישום עבור כל חתן לקראת האירוע של חייו.

הנעליים – כך החליפה נסגרת

עם סט ביגוד כה יוקרתי, חשוב שיהיו נעליים שיתאימו לסטנדרט של חליפת חתן מן המעלה הראשונה. בחורף מקובל לרכוש נעליים גבוהות ואפילו נעלי מגף המגנות באופן מוחלט משלוליות ומשקעים בדרך לאולם או לגן האירועים הסגור. בהקיץ ניתן לבחור גם נעליים אלגנטיות בעלות גובה נמוך עם סוליה דקה. קחו בחשבון שחשוב שהן יהיו נוחות גם בתזוזה מהירה וחדה, כי אתם צפויים לרקוד, והרבה!