שמלות כלה זולות

כיום בישראל חתונות הפכו להיות עסק יקר מאוד, כל זוג צעיר שרוצה להתחתן, כמעט ברוב המקרים צריך תמיכה חיצונית של אחד ההורים או של בן משפחה על מנת להרים חתונה סביר.

יש כאלו שאומרים שמדובר בתעשייה של ממש שמגלגלת עשרות אם לא מיליוני שקלים מידי שנה. לכן אנחנו נחפש דרכים לכמה שפחות הוצאות.
טיפים וכתבות
נתחיל מכך, שאם נתנהל נכון ונקבע תקציב מראש שנעמוד בו, אין סיבה שהחתונה תהיה אירוע שלא נוכל לעמוד בו כלכלית.
יש זוגות לדוגמא שיעדיפו לערוך אירוע קטן יחסית שהם יוכלו להכניס לתוכו בדיוק את כל מה שהם רוצים.
מבחינת הכלה, הסיפור הכי חשוב הוא כמובן השמלה, כיום יש מגוון רחב וסגנונות שונים של שמלות כלה, וחשוב לזכור שישנם המון מעצבים שעדין שומרים על מחירים סבירים ומציעים שמלות כלה זולות באיכות מאוד טובה ובעיצובים מאוד מרשימים, זה הזדמנות פז לפרגן למעצבת שהיא ללא ספק התגלית של השנים האחרונות בעיצובים מאוד יפים וייחודיים והכי חשוב מחירים מדהימים, כמו כן המעצבת מציע כל מיני אפשרויות נוספות כגון השכרת שמלת כלה בזול, וגם שמלות כלה במתנה בהגרלה מסוימת אחת לחודש.

ומה המחירים של שמלות כלה זולות? היכנסו למעצבת רינה בהיר שמלות כלה בזול
נתחיל בכך שמחיר שמלה כלה זולה או פשוטה יחסית יכול להגיע לכמה אלפי שקלים, שזה לא בשמיים, תלוי כמובן במעצב, בסגנון השמלה, בבד שממנו היא עשויה וכדומה, הסכומים נעים בין 4,000 ש"ח ל 7,000 ש"ח, יש כאלו שלא ירצו להוציא כמה עשרות אלפי שקלים על שמלה חדשה ויעדיפו או לשכור שמלת כלה זולה, אפשרות זו ללא ספק מוזילה משמעותית את המחיר בעשרות אחוזים, אז אם לקנות או לשכור? זה תלוי בתקציב שיש לנו, אפשרות נוספת גם לקנות שמלה של קולקציות קודמת על מנת לחסוך בעלויות אלו.

אסור לשכוח כי שמלות כלה זולות, הן רק קצה הקרחון בהוצאות של הכלה.
כמובן שהיא תצטרך גם לבחור תכשיטים שיתאימו לשמלה וגם למצוא איפור שיתאים לשמלה וגם לכלה כמובן. הרי מדובר במלאכה שהיא אומנות של ממש, אולם אין מה לדאוג, לרוב כל מעצב שעוסק בשמלות כלה ידע מראש להגיד לכלה מה הכי מתאים והולם אותה.

אז יש מקומות שמוכרים שמלות כלה זולות?
ראשית, חשוב מראש לחשוב על תקציב עבור השמלת כלה זולה. כאשר נפגשים עם המעצב להגיד לו מהו התקציב שלכן, מעצב שמכבד את עצמו ידע להתאים לכן שמלות כלה בזול במחיר שביקשתן ממנו.

אם צריך יציעו לכם שמלות כלה זולות מקולקציות קודמות או את אפשרות ההשכרה.
חשוב גם לחפש ברשת האינטרנט אחר קופונים או שוברים של מעצבים, לדוגמה אחד ממעצבי העל עובד כהן שמלות כלה שידוע שמחיריו אינם זולים, אך יישנה מחלקה אצלו המאפשרת אפשריות זולות יותר, כיום זה נהפך ליותר ויותר פופולארי ומעצבים שרוצים לפרסם את עצמם משתמשים באופציה זאת. תחשבו כי זוהי דרך מצוינת עבורם למשוך לקוחות בעוד עבור הלקוחות זוהי דרך מצוינת לחסוך בכסף. בסופו של דבר לא חסרות דרכים היום למצוא שמלת כלה בזול.