אז מאיפה מתחילים?

אחרי שתסגרו אולם, תקליטן, צלמים וכדומה הגיע הזמן להתחיל לחפש שמלה, עבור הכלה בחירת שמלה הינה השנייה בחשיבותה אחרי בחירת החתן.
מדובר בתהליך שיכול להיות מאוד קצר אולם גם מאוד ארוך ומייגע. אחרי שתחליטי מהי השמלה שלך, סביר להניח ששאר ההכנות לחתונה יהיו הרבה יותר פשוטות ואת תהי רגועה.

איפה כדאי להתחיל ולחפש שמלות כלה?

ובכן עדיף שבמלאכת חיפוש השמלה אף פעם לא תחפשי לבד, כמובן שעלייך לקחת את אימא ואת האחיות, את האימא של החתן (לשמור על שלום בית משלב מאוד מוקדם זה תמיד מומלץ) ואת החברה הכי טובה.
כולם יהיה ברוב המקרים אמתיות ויגידו לך מה מתאים לך ומה לא מתאים לך וידעו לשבור את ההשפעה שיש למעצבים השונים.

לאחר מכן ניתן פשוט להיכנס לאינטרנט ולחפש אחר אתרים של סלוני כלות ומעצבי שמלות כלה ולראות מהן הקולקציות הכי חדשות בשוק כיום.
אם אתן רוצות לראות בעיניים ניתן פשוט לעבור בסלוני הכלות השונים (לרוב הם מרוכזים באזורים מסוימים) ולהסתכל בקטלוגים השונים שמציעים בהם.

אם קיבלת כיוון רצוי מאוד שתקבעי פגישות אצל המעצבים, מעצבים טובים ידעו מיד להתאים שמלה שתתאים לך ויראו את מה שבעיניהם הם חושבים שיתאים.

תשתדלי להקשיב אבל גם תשתדלי לעמוד על מה שאת רוצה והכי טוב שתהיי מרוצה מהשמלה שאותה תלבשי, שכן המטרה כמובן היא בסופו של דבר להתחתן פעם אחת ואת רוצה לזכור את החתונה תמיד.

האם לבחירת שמלות כלה יש חוקים?

בדרך בוחרים את השמלה ולאחר מכן מתאימים לה את השאר כמו הלבשה תחתונה, איפור, תכשיטים וכדומה.
אם את רוצה שמלה כלה (מדגמי השנה 2015) מסוימת בצבע אחר או מסוג בד שונה ויש לך תקציב לכך, אל תתביישי ותבקשי לרוב יש בדים מתאימים למה שאת מבקשת, אם לא מוצא חן בעיניך כמובן שתמיד תוכלי למצוא מעצב אחר.

שמלות כלה 2016 כבר בפתח אין ספור מעצבים מהשורה הראשונה כבר משיקים שמלות כלה 2015 וללא ספק ממה שהספקנו לראות הדגמים מרהיבים עם חידושים מרעננים למדי, חשוב לזכור ששמלת כלה ככל שתהיה מדהימה עדיין כל השמלות כלה מכתיבות קצב מסוים, נכון שמעצבים גדולים בימנו מנסים לשנות את שמלות הכלה המסורתיות, אך לא תמיד זה עובד, לא שזה לא יפה, זה בדרך כלל מדהים, אך חשוב לזכור בשמלת כלה, שהיא לא תהיה עוד שמלה מרשימה שיושבת פצצה על הגוף, אלה שתהפוך אותך למשהו נסיכותי ולא שיגרתי, ובדרך כלל השמלות האלה, הן השמלות הלבנות, לעתים נפוחות מעט, למרות שזה כבר לא כל כך באופנה של שמלות כלה חדשות 2015, הרבה מעצבים השנה הולכים על עיצובים הרבה יותר נועזים.
2015 זו תהיה שנה מאוד מיוחדת לעיצוב שמלות כלה, כל המעצבים הגדולים מביאים איתם רעיונות מאוד מגוונים, חשוב מאוד לא לקבל החלטה מהירה בבחירת שמלת כלה, אל לך להתרשם רק מצוו האופנה, נכון שישנם דגמים מאוד מיוחדים אך חשוב שהדגם יתאים לך ולמידותיך.

חפשי באתרי אינטרנט לפני שאת מתחילה את החיפוש אחר שמלתך, היום בעידן רשת האינטרנט את יכולה לחסוך המון ריצות וכסף רב, על ידי בחירת וסינון ראשוני באתרי מעצבי שמלות כלה, ישנם אתרים גדולים שמאגדים בתוכם את רוב מעצבי שמלות הכלה עם דוגמאות עדכניות, אל תהססי לבדוק שוב ושוב, ולאחר שמצאת פחות או יותר מה שנראה לך התחילי במסע… מומלץ מאוד לא ללכת לבד אלה עם מישהי קרובה אליך מאוד ושאת סומכת על דעתה הכנה, כדי שיהיה לך חוות דעת נוספת, זה תמיד טוב לאיזון.

בדים לשמלות כלה, מבחר דגמי שמלות קלאסיות, כפריות וזולות יחסית תוכלו למצוא כאן.

חשוב מאוד לשאול את המעצבת או המעצב מאיזה בד השמלה נתפרת ובאיזה מצבים צריך להיזהר כדי שלא תהיינה כל מיני הפתעות, ישנם סוגים רבים של בדים יקרים יותר ויקרים פחות זו כבר החלטה שלך, ללא ספק איכות הבד נותנת יוקרה ומוסיפה כוח לשמלה ולעיצוב, עם בדים טובים אפשר לעשות ככל העולה על רוחך, היכנסי לאתרי בדים לשמלות כלה ולמעצבים ותתרשמי, חשוב לזכור שבדים ל שמלות כלה 2012 או ישנות יותר זה לא משמעותי אך בהחלט משמעותי לחפש בדים שנועדו לשמלות כלה, אפשר תמיד לשאול על בדים לשמלות כלה 2012 כדי לראות מה צופן לנו העתיד לבוא בתחום.

מעצבי שמלות כלה רבים לוקחים רעיונות מחול, זה כלל לא דבר רע, אנו יכולים לומר לכם בוודאות שגם מחול לוקחים רעיונות מישראל, ישנם מעצבים בישראל מהמובילים העולם שיוצרים קווי אופנה מאוד נחשבים במיוחד בשמלות כלה, ב 2012 שתבוא עלינו לטובה יהיו הרבה הפתעות בשמלות כלה 2012 הן בעיצובים והן בצבעוניות שהולכת להשתלב כחלק משמלתך הכלה, העיצובים (לא כולם כמובן) הולכים על גיזרה יותר יושבת על הגוף, שכן רוב המעצבים חושבים שגם אם כלה היא קצת מלאה עדין מאוד יפה לה שמלת כלה שיושבת על מידותיה, כמובן שמעצב טוב יודע לכסות דברים שצריך להצניע