מכף רגל ועד ראש: כשאתם בוחרים חליפה, כדאי לחשוב על כל הפרטים.

כן, גם על איכות והצבע של הגרביים. כך תתאימו את הגרביים שלכם ללבוש

כשאנו מגיעים לבחור חליפת חתן או אפילו חליפת עסקים שתשמש אותנו בפגישות ואירועים חשובים, לרוב אנו מתעכבים על פרטי הלבוש היותר משמעותיים מבחינתנו, אלה שבולטים יותר לעין, החולצה, המכנסיים, ג'קט ואפילו גם חגורה, אך לרוב לא מייחסים חשיבות לבחירת הגרביים לצורך העניין.

התאמת גרביים לחליפת עסקים וחליפות חתן הפכו בשנים האחרונות לנושא מדובר מאוד, סוג של טרנד, בנוסף לטרנדים רבים שהתווספו לחליפות החתן המסורתיות, שלרוב היו מורכבות מפריטי לבוש ב-2 צבעים בלבד, די מקובעים יש לומר. כיום, האפשרות לגוון ולהפליג למחוזות אחרים בכל הנוגע לנושא של חליפת חתן וכל הפריטים שמתלווים אליה, גם הגרביים, תאמינו או לא, הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהפריטים שהחתנים מתעכבים עליהם כשהם נכנסים לרכוש חליפת חתן.

בניגוד לבחירת מכנסיים, נעליים, או אפילו חגורה, לרוב הגברים נראה תמוה להתעכב על פריט לבוש שכמעט ולא רואים אך כאמור, בגלל השינוי באופנה, האהבה למכפלות וקיצור מכנסיים בהרבה מקרים, ישנה הבנה כי בחירה של גרב נכונה, מבחינת נוחות וכמובן מבחינת נראות, יכולה להיות בחירה מאוד חשובה – שעלולה אף להשפיע על התחושה במהלך האירוע.

חליפות חתן או חליפת עסקים: כך תבחרו את הגרביים הנכונות

גם כשמגיעים למדוד חליפות עסקים, אשר ישמשו אתכם בפגישות ואירועים מסוימים, יש לתת משקל לבחירת הגרביים, בעיקר בגלל הנוחות, אך גם בשביל הלוק. למשל, גרביים שעשויות מ-100% כותנה ייתנו לכם תחושה טובה יותר ויהיו פחות מזיעות לאורך הרבה יותר זמן. בנוסף, אם תחליטו להעז, לבחור גרביים קצת יותר "צועקות", עם אלמנטים רבים עליהם, תתפלאו או לא – אבל כך תמשכו הרבה יותר תשומת לב וזה אף יכול להעיד על האופי היצירתי והנועז שלכם, נדבכים חשובים בעולם העסקים.

גרב נועזת או צבע אחיד?

נשאלת כמובן השאלה, האם גרביים נועזות מתאימות גם לחתנים? ובכן, התשובה היא שכן, כמובן, אבל תלוי באופי של החתן ומה שהוא רוצה לשדר וחשוב מכך, להרגיש בעצמו, ביום הכי חשוב והכי מאושר בחייו. כמו כל פריט לבוש, גם את הגרביים יש לבחור בדיוק בשביל האירוע שאליו אתם הולכים, או משתתפים, או אפילו מארחים. הצבעים המסורתיים והאחידים כבר מזמן חלפו מן העולם – וכמעט כל חתן מנסה לבטא את הייחודיות שלו באמצעות פרטי לבוש שונים וחליפות בצבעים מגוונים ביום החתונה שלו. אל תהססו לצאת קצת מהקופסא, להשתחרר, להפוך את היום הזה ליותר קליל ושמח – ותאמינו או לא, זה מתחיל בין כף הרגל לנעליים שלכם.