לחגוג בגן אירועים בזמן הקורונה? בהחלט כן

בורג' בנימינה הוא גן אירועים ייחודי ויפהפה, הממוקם למרגלות הכרמל הירוק תמיד והוא נחשב למקום מיוחד במינו שמאפשר – גם בתקופת הקורונה – לקיים אירועים מרובי משתתפים מבלי להתפשר על דבר. הגן הפתוח ורחב הידיים,  מעניק לשוהים בתוכו את האווירה הרומנטית והפסטורלית המאפיינת את הכרמל ולכן אין ספק שעל אף הנחיות משרד הבריאות בכל הנוגע לקיום שמחות, האירועים שמתקיימים בבורג' בנימינה הם מלאי שמחה ויופי ומשאירים חותם בלבבותיהם של האורחים והחוגגים כאחד.

הכירו את בורג' בנימינה – גן אירועים בליבו של הטבע

בחיפושכם אחר גן אירועים שיבטא את כל מה שחלמתם עליו בנוגע לאירוע שלכם, כדאי שתכירו את בורג' בנימינה, שהוא לא פחות מפיסת טבע חד פעמית המכילה בתוכה צמחיה עשירה ומטעי עצים. מעצבי הגן העניקו דגש ייחודי על החיבור של הוויזואליות בגן האירועים – אל הטבע שהוא ממוקם בתוכו. עיקרון זה בא לידי ביטוי בחומרי הגלם שבהם נעשה שימוש, כגון ברזל ועץ וכן כורכר, המאפיין מספר מבנים היסטוריים הקיימים בגן.

למעשה ניתן לערוך בגן שמחות גדולות וקטנות כאחד, כאשר לאור ההנחיות גם אירועים מרובי משתתפים ניתן לערוך, תוך מציאת פתרונות ייעודיים שיאפשר שמירה על הבריאות של כל האורחים.

בורג, בנימינה

בורג, בנימינה

צוות המקום יעזור לכם לערוך אירוע של פעם בחיים

הצוות המסור של בורג' בנימינה שם לו למטרה להגשים ללקוחות את החלומות שלהם: לקראת הקיץ הקרוב, נמצאו פתרונות וניתן מענה בכל הקשור למגבלות הקורונה, זאת כדי לאפשר לכל מי שחפץ בכך לערוך את האירוע שלו בגן האירועים ולהתענג על האווירה המיוחדת של המקום המופלא הזה.

חתונה בלתי נשכחת בבורג' בנימינה

בתקופה כה רגישה ודינמית, מובן כי זוגות הבוחרים להינשא בבורג' בנימינה, יחששו לכספם לאור מגבלות הקורונה שעלולות להשתנות ולהשפיע על קיום האירוע שלהם ברגע האחרון. הצוות הפועל בגן האירועים, ערוך לכך ומכאן נולד המושג "חתונה ללא דמי ביטול", שמטרתו להגן על כספם של לקוחות שנאלצו לדחות או לבטל את חתונתם, בשל מגבלות התקופה.

בורג' בנימינה הוא גן אירועים פתוח ומרהיב, שבו ניתן לקיים מספר סוגים של אירועים, בהתאמה אל רצונותיהם של בני הזוג ומתוך רצון להעניק להם חוויה של פעם בחיים.