שמלות ערב אלגנטיות לכל אירוע

אין זה משנה אם מדובר בחתונה, בהשקה יוקרתית או בכל אירוע אחר, כנשים אנו אוהבות להיראות במיטבנו. וזה אומר תסרוקת שמחמיאה למבנה הפנים שלנו, איפור מדויק ללא דופי, וכמובן גם שמלות ערב אלגנטיות ומרשימות.

ישנן לא מעט סלוני כלות וסלונים של שמלות ערב אשר מציעות שמלות מכול הסוגים ובכול הגזרות האפשריות, החל משמלות מיני עמוסות אבנים נוצצות ועד לשמלות אלגנטיות וארוכות בעלות שובל ארוך. ומה לגבי השמלה שתתאים לכן? ובכן, לפני שנדבר על ההתאמה האישית, כדאי לשים לב להתאמה לסוג ולסגנון של האירוע.

אף פעם אל תנסי להתעלות מעבר לשמלה של המארחת שלך – אם את בדרכך לחתונה בסגנון רגוע וצנוע, אל תבחרי שמלה נוצצת במיוחד, שכן סביר להניח שאם הכלה ואם החתן יבחרו שתיהן בשמלה רגועה יחסית. לחילופין, אם את המארחת, תוכלי לבחור את השמלה שלך בקלות רבה יותר, אך עדיין כדאי להתאים אותה לסגנון של האירוע ולסגנון של שאר הנשים במשפחה.

שמלות בהתאמה אישית

שמלות ערב צריכות להיות לא רק יפות ומרשימות, אלא גם נוחות ללבישה ובעיקר – מתאימות למבנה הגוף שלכן. אל תשכחו שאת השמלה שבחרתן תלבשו ערב שלם, ושחוב שהוא יהי נוח וישב על הגוף שלכן בדיוק כמו שצריך, מבלי שתצטרכו להיעזר בדקה התשעים בסיכת ביטחון לחיזוק רצועה רופפת או כל אמצעי אחר. לבעלות מבנה גוף של שעון חול נמליץ על גזרה המדגישה את המותן, אפשר בשילוב של חגורה או רצועה מעוטרת. לנשים נמוכות נמליץ על שמלה בגוון אחד (להבדיל משמלות שמאוד טרנדיות כיום, בעלות חלק עליון בהיר וחלק תחתון כהה). שמלות קצרות ושמלות מיני יתאימו בעיקר לנשים צעירות או גבוהות.

שמלות כלה וערב, צאו לשופינג – באינטרנט!

אחד היתרונות הגדולים של עידן האינטרנט, הוא שהוא חוסך לנו זמן רב ויקר מאוד. מכיוון שהשוק הישראלי נחשב למצליח במיוחד, כיום כמעט כל מעצב או מעצבת המכבדים את עצמן מתחזקים אתר מרשים ומלא תמונות, גם עבור הלקוחות מחו"ל.

לפני שאתן יוצאות לסיבוב בין החנויות, תוכלו להתרשם ממעצבי שמלות ערב על פי הקטלוגים שלהם באתרי האינטרנט של המעצבים ובאתרים המיוחדים של אופנה ותכנון חתונות. אם מצאת מעצב או מעצבת עם סגנון מיוחד שמתאים לך במיוחד, תוכלי גם ליצור קשר ישיר איתו ולקבוע פגישת ייעוץ אישית בה תוכלי להתרשם מהקולקציה החדשה שיצאה תחת ידיו, ומכל השמלות החדשות ביותר שהתמונות שלהן טרם עלו לאוויר. כאשר את מגיעה לפגישת הייעוץ, שימי לב לסטודיו של המעצב/ת, האם הוא נקי או האם הוא זקוק לשירות פינוי דירה? אלו הן נקודות חשובות מאוד.