הדגמים החדשים של שמלות לשנת 2021

תמונה של שמלת כלה מתוך הדגמים החדשים של שמלות לשנת 2017

שמלות כלה לשנת 2021

כמדי שנה עמלים מיטב מעצבי האפנה על קולקציית שמלות כלה וערב לשנה האזרחית שכבר בפתח.
היות ושמלות כלה הן גולת הכותרת של כל קולקציה, כל המבטים נישאים דווקא לשמלות אלו ולאתגר הניצב בפני מעצבים רבים להביא שינויים בעיצוב לתחום כה מסורתי כמו עיצוב שמלות כלה.

כל מעצב שמלות 2021 מנסה להביא את הפן היצירתי והחדשנות כפי שהוא רואה אותה באמצעות דגמים חדשים של שמלות כלה ייחודיים ויוצאי דופן.

שמלות כלה וערב חדשות חייבות גם הן להתאים לרוח התקופה ובאותה העת גם לקלוע לטעמן של כלות רבות, תוך שמירה על הכלל החשוב בו יש להקפיד על כללי צניעות מסוימים וצבעי בד כי אחרי הכל מדובר בשמלת כלה ולא בעוד שמלת ערב.

השינויים המרכזיים הבאים לידי ביטוי בכל קולקציה הם בסוגי הבדים והן בעיצוב הבד. בדים מסוימים הופכים להיות נפוצים ואופנתיים יותר וגזרות מיוחדות באות לקדמת הבמה ותופסות את מירב תשומת הלב.

כפי הנראה, שמלות כלה וערב השנה מעוצבות כמקשה אחת, זאת מותאמת כיחידה אחת ללא מחוך וחצאית בדומה למה שהכרנו בשנים עברו ולכן התחושה המתקבלת מהן היא של זרימה והרמוניה.  בשמלות אלו באים לידי ביטוי גם המחשופים המקובלים בכל שמלת כלה אך במיוחד הדגש הוא על החלק האחורי של שמלת הכלה כמו גב חשוף או עיצוב ייחודי בחלקה התחתון שתופס את העין.

קולקציית שמלות כלה וערב 2021 מכילה גם כהמשך ישיר לדגמים של השנה הקודמת גם עיצובי רטרו המסמלים את התמימות והחזרה למקורות כמו גם עיצובים רומנטיים בסגנון הוינטאג'.

מעצבים רבים וותיקים לצד חדשים עובדים יחד כדי להביא חדשנות ויצירתיות כל הזמן לתחום שמלות הכלה והערב.

גם מעצבים חדשים ולא מוכרים מפתיעים פעמים רבות עם עיצובים מעניינים וייחודיים המביאים לידי ביטוי את היצירתיות המיוחדת שלהם.

ישנן כלות שלא בוחרות את שמלתן על פי קולקציה חדישה אלא לפי מה שהן מתחברות יותר, ולכן פעמים רבות, הכלות בוחרות יחד עם המעצב שמלת כלה המורכבת משילובים שונים של עיצוב שבאו לידי ביטוי בקולקציות הקודמות ומבטאות בצורה הטובה ביותר את טעמן ואופיין.

רק לעדכן אתכן כלות יקרות שממש בימים שוקדים המון מעצבי שמלות כלה וערב על דגמי שמלות מכל הסוגים, וכמו שאנו מבינים הדגמים הולכים להפתיע בגדול.

כמה טיפים

חשוב לזכור שישנה מעצבים רבים ולכל מעצב את הסגנון שלו, מומלץ מאוד שאשר את מחפשת שמלת כלה או ערב אם זה דגמי 2021 או סתם סגנון וינטאג', אל תהססי לתת מבט על דגמי מעצבים שאפילו שאת יודעת שהם לא בדיוק סגנונך, תמיד תוכלי לקבל רעיונות נוספים….

שיהיה בהצלחה והרבה מזל טוב…